Editors Picks

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

Εισαγωγή Στο Google Adwords


Πιο αναλυτικά μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για :
Τη συμπεριφορά των ελλήνων χρηστών σχετικά με τον τρόπο που αναζητούν πληροφορίες στο Internet
Τον τρόπο λειτουργίας του μοντέλου online διαφήμισης Pay Per Click (PPC)
Τα πλεονεκτήματα του Google Adwords
Που εμφανίζονται οι διαφημίσεις του Google Adwords
Το σωστό τρόπο διαμόρφωσης ενός λογαριασμού στο Google Adwords
Εργαλεία και μεθόδους για την επιλογή των κατάλληλων keywords
Τα βασικά χαρακτηριστικά των επιτυχημένων διαφημίσεων
Τη σημασία που έχει η σειρά εμφάνισης των διαφημίσεων
Τον τρόπο με τον οποίο το Google κατατάσσει τις διαφημίσεις
Τους βασικούς παράγοντες, όπως το Quality Score (QS) και το Click Through Rate (CTR), που επηρεάζουν τη δημοπρασία στο Google Adwords
Τις δυνατότητες ανάλυσης και reporting για την παρακολούθηση του Return Of Investment (ROI)

Νίκος Καψωμενάκης